Nu există caracteristici universale care să garanteze succesul unui magazin online,
însă există elemente esențiale de care trebuie ținut cont la crearea unui magazin online.
-
Comerțul online creşte cu 35-40% pe an
-
Orice smartphone aduce un client
-
Un magazin online este mereu deschis
-
Cumparaturile online sunt atractive
-
Cumpărăturile online sunt comode
Câteva dintre funcțiile de bază pe care trebuie să le îndeplinească un magazin electronic sunt:
Coșul de cumpărături este o caracteristică esențială pentru toate magazinele online, reprezentată printr-o iconiță simbolică.
Fiecare magazin online trebuie să ofere posibilitatea autentificării pentru clienții deja existenți. În urma accesării contului, aceștia pot verifica istoricul comenzilor, pot plasa comenzi sau pot beneficia de reduceri și de oferte speciale.
Implementarea în magazinul online a casetei de căutare constituie un avantaj, facilitând accesul la produsele specific căutate.
Clientul trebuie să aibă posibilitatea de a plăti prin mai multe metode.
Magazinele online folosesc frecvent ca principale metode de plată: cardurile de credit, de debit, în numerar – ramburs, PayPal.
Linkul către site-urile de socializare; Se apreciază că site-urile de socializare sunt cele mai bune surse pentru a obține
informații și constituie oportunități excelente pentru promovarea produselor magazinelor online
și aducerea în atenția clienților a ultimelor noutăți.
Postează-ți „cartea de vizită” – logo. Un logo remarcabil poate fi considerat cartea de vizită a magazinelor online. Când vine vorba de cumpărături online un logo cunoscut este un simbol liniștitor și un element de încredere
pentru clienții magazinului.